LISTEN UP YO!

Listen up yp cause THIS IS IT!

Så äre, jag och min bästa  vän elsa ska börja på streetdance! Inte Jazzfunk inte Showjazz utan STREETDANCE!

Haha, för att vara ärlig så tror jag att vi kommer att vara sämst! Elsa har iaf lite rytmkänsla, men JAG? Nej jag vill inte ens tänka på det! Vår första lektion är imorgon klockan 19:00, och om du följde FLOORFILLER så vet du vem Calle Stenbäck är, and guess what? Det är han som är vår tränare! Har du möjligen gått på streetdance och kanske skulle vilja langa en liten kommentar som säger i princip vad som helst om streetdance? Jag har ett antal frågor:

  • Måste man kunna stå på huvudet för att sedan släppa händerna och snurra runt på huvudet? Eller är det mer breakdance?
  • Kan man dansa i par eller är det alltid singel?
  • Behöver man vara vig, lagom vig eller EXTREMT VIG?

Om du har ett svar på någon av dessa frågor så skriv gärna en SVAR-KOMMENTAR!


Japp så har ju skolan börjat! IEST = Internationella engelska skolan.
Där går jag och ska gå i 2 år. Vi pratar engelska på alla lektioner förutom svenska, spanska och historia tror jag. Det känns bra det är bara VÄLDIGT strängt. Men jag får hoppas att det passar mig :) De flesta lärare är trevliga och glada mot en själv om man gör som de säger.

See you!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag känner igen det där, mina ben vill inte springa fort heller. Fast jag är inte speciellt bra på långlopp - 800m är ju min gren. 5000m? Nej fy.. jag kommer nog aldrig springa så långt på bana. Jag tycker att 1500m är hemskt, så jag nöjer mig med mina 800m.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback