Snaps dagbok. Part 3

Tjena.

Idag är Sally här. En av ALLA min kompisar (min enda..). Hon är en West Highland (white..?) terrier. Hon är ganska jobbig om jag får säga vad jag tycker, för hon skäller väldigt mycket. Det gör jag också men hon skäller inomhus och utomhus har  jag lärt henne att skälla, framförallt på flygplan 10.000m ovanför marken. Fast hon är rolig, hon kan leka med sig själv men det kan inte jag. Jag kan i och för sig inte leka alls eftersom att jag är socialt handikappad ( det säger Jossan) fast sedan lägger hon till att hon älskar mig ändå! =D

VET DU?! IFAG FICK JAG VARA MED OM VÄRSTA GREJEN! Det är ju såhär va att Jossan har smugit över till grannpojken ibland, och som om jag har tjuvtittat! Men idag var det alldeles speciellt för Jossan snackade i telefonen och helt plötsligt blev hon värsta argbiggan och sprang ut genom dörren ( jag och Sally slank snabbt och smidigt ut samtidigt) så gick hon över till grannen. En detalj som man icke får glömma: Hon hade de blommor som hon fick av grannpojken med sig. Jag och Sally satte på oss laserhörseln och ställde oss vid staketet för att lyssna. Det enda vi hörde var: BOOOOOM, kom aldrig mer tillbaka. Sedan Jossans steg kommande emot oss så vi sprang snabbt iväg och låtsades lukta på en otroooooligy intressant buske. Så ja, Jossan har inte berättat än vad som hände men det kommer väl..

Ja det var dramat idag! Annars fick jag en promenad vid 12 och en vid sex. Jossan börjar slöa till sig.. (?) Eller så kan det bero på mig som ligger och sover till 11 halv tolv på dagarna *angelface* men det är en annan femma! Just det ja, Jossan fyllde ju  14 år igår ju!

Det började som vanligt med att alla i familjen (utom mastersyskonet som inte var hemma) gick upp för trappan och sjöng! Då fattar jag precis vad som ska hända, nämligen tårta papper och pussar!

Wiihooo! Ibland sjunger de för mig och då får jag leverpastejs tårta med ett hundben eller två och om man har tur så får jag en leksak! Men.. jag fick ingen tårta igår, inte ens en smakbit.. De säger att choklad är farligt för dig Snaps jag är ledsen lilla snutteluttegubbilubben du får inget. Äh håll tyst! En man klarar allt, inte minst en man som jag! Jag har ju åtminstonde bollarna kvar till skillnad från några av mina andra artfränder! HAHA, eller ska vi ta en tyst minut för alla de kastrerade stackarna?

Det var allt för mig, nu ska jag gå och nosa Sally i baken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback