Snaps dagbok. Part 4

Idag har det tamme sjutton inte hänt mycket! Jag har fått några eller en promenad och resten har jag sovit. Ett underbart liv i dina ögon, men hey! det är inte kul längre, jag vill jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!    jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!jaga!

Jag har bara fått gjort det en enda gång. Jossan berättar om den jakten längre ner på den här sidan.
Jag blir sur =( Husse? Kom igen nu jagvilljagvilljagvilljagvill!

Idag garvade jag på mig när jag hörde att Jossan ska vara med på lucian, hahaha med den rösten! Tro mig jag har hört henne sjunga i duschen och när hon är ensam hemma. Framförallt när hon är ensam hemma, då vill du inte höra. Då sjunger hon så högt att jag tror att mina godisben som jag aldrig lyckas tugga sönder ska gå itu! Hon tänker att: Nu hör ingen nu kan jag sjunga på! Men HA där tar hon fel för jag hör och HALLÅ? Bryr sig ingen om min åsikt i det här hushållet? Snacka om orättvist behandlad..

Jossan försöker lära mig någon grej om att jag ska komma när hon visslar två signaler på visselpipan, men varför skulle jag? Visst jag får godis när jag kommer, men hur kul blir det i längden?

NU ska jag snarka vidare, vuss vuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback