CANON EOS 400D

JA! GISSA VAD?! Pappa har spenderat tio dagar i USA och innan han åkte så sa han att han skulle köpa en systemkamera =D Efter en lång väntan så är min pappa äntligen hemma och på köksbordet står den! EOS 400D, så fin och han fick det eleganta namnet Berra... Jag har kommit på att när man ska döpa bilderna från en dag så är det bra att ha ett namn på kameran så att man vet vilken kamera man tog med om man har en massa bilder från andra kameror i sin dator! TACK VÄRLDENS BÄSTA PAPPA, jag ärväldigt tacksam!
Jag tog en sjukt cool bild på solen. Solen ser verkligen ut som en stjärna  på bilden.

image16


Igår var jag Felicia och Elsa på Fyrishov det var very fun! Tack supermorsan för att du gjorde så att vi kom dit och hem! =D
Fyrishov var anledningen till att jag inte lyckades ta mig till Linköping! Men dit ska jag åka, jag vet inte när men snart förhoppningsvis!

Nu ska jag åka och rida Tara och springa!

pusshej

Kommentarer
Postat av: Bo

Sjuuuukt fin bild!

2007-11-03 @ 10:30:24
Postat av: Eva

Är det verkligen solen på dan? Ser ut som månen!

Jag gillade också Fyrishov, kul med er roliga tjejer!

2007-11-03 @ 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback