Snaps dagbok. Part 2

Vad tänker lillmatte (även kallad Yossan eller något) med? Jag fick värsta servicen när jag låg i The Masters säng för då kom Yossan in med mat till mig, jag var förstås tvungen att göra vacker tass innan jag fick gå och äta (på golvet) men ändå! Jag kommer fram till skålen, förväntansfullt kollar jag ner i den och där är det skinka! Men vänta nu, något är fel...?! Skinkan den simm... den SIMMAR! I vatteeeeeeeeeeeeeen, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Vof**! Jaja lika bra att äta upp.. Annars har jag varit i stan. Hängde där med några polare. Okej nej det gjorde jag inte ( Önskar att jag hade några )men jag var där med Eva. Det var kul!

Jossan berättade något för mig idag, det var nämligen så att en kille som heter Pa i hennes klass som är lite annorlunda hade blivit nerslagen av Po. Bara för att Pa retade Po. Pa fick ett slag i magen och två slag i ansiktet. Hon sa också att det var blod i hela skåphallen! Jag tycker synd om Pa men ändå, fight är oftast kul iallafall i mina ögon.

Sen sa Jossan att den svenska uppsatsen hon hade skrivit som handlade om rädsla fick hon tillbaka, och hon fick MVG- !
Bäst i klassen tydligen..

Ville bara visa den här snygga bilden på mig: image29

Erkänn, jag är cool.

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är cool! Inte minst stilig!

Du har dessutom en fantastisk lillmatte!

2007-11-30 @ 15:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback