Haha

Bäst att lyda min syster och min far så jag skriver NU!
Överarbetad, söndertränad,  överskolad... okej så illa är det inte men nu är det knappt att jag orkar hålla upp blyklumparna över mina ögon!
Wanna know a thing? JAG FYLLER ÅR SNART. Okej den 3 december men ändå. Syrran du får för *** komma hem till min birthday men det blir nog omöjligt kom jag på eftersom att det är på en måndag och den helgen så är jag på Sollentuna löpar läger, wiihoo =) Men jag kan ju komma till er och hämta mitt paket =D sounds good?

Hade spanska prov idag, HAHA. Vilket skämt. Vi har fått en ny lärare som sade vad vi skulle plugga till så ja. Tengo que estudiar espanol. Något sådant. Men jag ska bättra mig och lyckas få ett MVG.

Åter till 1500m hinder lopppet. Jag kom FYRA AV ÅTTA tror jag ! Jag sprang på 6.06 minuter, ja jag är väldigt nöjd med det loppet.
Jag sprang lidingöloppet för några helger sedan och det gick inget vidare. Jag sprang 3km på 13.06 det är bara två sekunder pers sedan förra året men jag förbättrade min placering med åtta stycken från  40 till 32. Nästa år ska jag gå låååååååångt under 13! Nu skriker pappa att det är mat. Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback