RÅTTATOUILLE

Igår var jag mamma och gudmor Lotta ute och såg på Ratatouille och åt mysig och god middag på Sawadee, väldigt roligt! En grym film, den har de verkligen lyckats bra med. Ett måste för dig som är knäsvag för söta förmänskligade djur som man bara vill ta upp i famnen och prata med! Konceptet är jättebra och filmen följer en röd tråd hela tiden! Excellent =)


Bilden ?http://www.moviezine.se/filmbilder/037/ratatouille.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
Remy, huvudrollsinnehavaren! =)

Idag var jag och krattade löv hos Elsa. Det låter tråkigt men tro mig Jag och Elsa + lövhögar det blir kul och krig!

Träning: Inte mycket till träning ikväll, är förkyld så jag blev mest bara arg på att benen inte agerade och reagerade när jag ville.. BLI FRISK NU!

Imorgon kommer syrran och ev. pojkvän, JAG KANSKE HÄNGER MED ER NER TILL PUNGPUNGKÖPNING =)


FÖRSÖKER LÄRA MIG PHOTOSHOP! HAR DU NÅGOT ENKELT TIPS PÅ HUR MAN LÄTT KAN ÄNDRA STORLEK TILL T.EX 10x15 MÅTT?   Tack på förhand isåfall!
Bilden ?http://www.programsupport.se/images/screens/photoshop_magnetlasso.gif? kan inte visas, då den innehåller fel.


GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback