WHERE'D YOU GO?

Jag gråter, stora krokodiltårar! MIN LURVENTUSS ÄR GONE! GONE FOREVER, nåja åtminstonde 4-6 månader. MIn tax har blivit trimmad och nu ser han ut som en söt övervuxen råtta!

Ikväll var det halloween party i skolan, jag var en smutsig pumpa. Jag hade familjens pumpa dräkt som är såååå fin! Det var väl la kul. Jag och mina vänner gjorde en RIKTIG pumpa till pumpa tävlingen och smyckade (eller ska jag säga kladdade?) den med godis och stearin. Det var flera pumpor där som också var med i tävlingen och för att utse en vinnare så fick man rösta och vi röstade flera gånger (jag röstade två gånger och felicia också) på vår egna pumpa *host,host* and guess what?! VI KOM TVÅA :D:D:D den som vann var en kille i sjuan som hade skurit ut händer i pumpan och sedan lagt en hand, också utskuren i pumpa, på pumpan så att det såg ut som att någon greppade den. Ett riktigt mästerverk!

Nu ska jag slagga och tvätta bort mitt fjortis-rufsiga hår!

JESSICA & ZEB! WARNING, I MIGHT COME DOWN, UP (whatever) TO LINKÖPING AND VISIT YOU SOME TIME DURING THE HOLIDAY! Do you mind? :D

Kommentarer
Postat av: Jessica & Zebastian

Du är sååå välkommen!! vore jätteskoj! ring när du bestämt dig :D

2007-10-26 @ 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback