T****

Tjenare alla glada!
Nu sitter jag på kontoret i T. Jag får luft igen :D Jag och mamma drog till sjukhuset igår och då fick jag ta lite droger och en snabbsänka som inte visade någonting, så jag är inte sjuk, tack moder för att du släpade med mig! Förra veckan var hemsk jag var väldigt sjuk, feber och sån sk't! Det var jobbigt att stå framför kameran då. Jag är glad för nu har jag "min" dator här och Snaps och min IPHONE :D Fattar du?! En iphone! Vet du hur grym den är!? TACK ZEBASTIAN, DU ÄR GRYM!!

image48

Flygresan gick bra. Jag tror att Snaps har vant sig med att flyga nu, han blev jätteglad när vi kom fram till kontoret! Så det var roligt att se. Han blev iof väldigt glad när han träffade mamma på flygplatsen i fredags också men ändå! Han är för det mesta glad. Bara det att han vaktar mina/våra väskor hela tiden så han blir lite jobbig, men så fort väskorna kommer till lägenheten och inte är på kontoret så fungerar det! Han är alltid så orolig så fort vi åker någonstans, han tror alltid att han inte får följa med igen men när vi är här så är det klart att han får det!

Snappe ska skriva nu så vi ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: Gissa det du

Kul att höra att du andas igen !
Gick det bra idag?
puss/p

2008-04-15 @ 20:54:54
Postat av: Okänd

Hoppas Snappe låter budkillarna vara den här veckan. :-)
Lycka till! Det är tomt här!!!!

Puss M

2008-04-15 @ 22:03:50
Postat av: Zebastian

Hej!

Kul att du mår bättre. Din syster har bara tappat sin tel i backen en gång så hon sköter sig bra :D

När får vi komma ner och hälsa på då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback