Tråkiga människor

TJENARE!

Nu är jag och Snappe hemma igen :D Guuuud vad skönt! Saknat alla är hemma.
Veckan har gått bra! Men helt plötsligt blev vår guvernant Linda avskedad! (?) Det var trist :( Bara för att hon typ tog ut oss på bio utan att fråga hennes "chef".

Det bästa en människa kan vara det är att vara glad, iallafall enligt mig. För när man träffar på någon som inte är glad och trevlig mot en främling, hur kul är det då?
Som idag när jag och Snaps gick på flyget och han satt i sin väska så precis när vi steg i n i planet så sa jag HEJ :D till flygvärdinnan och det enda hon sa som svar var, med en gråmulen röst: ni sätter er längst bak.

Jag vet att man måste sitta längst bak med hundar men även om jag inte haded vetat det så kunde hon väl åtminstonde ha sagt hej? Det var ett ganska klent exempel men ändå!

Remember, BE HAPPY!

Jag vet ju själv att jag inte alltid är så bra på det men jag lär mig och det är mycket tack vare Miksen som alltid är sprudlandes glad! Mamma och pappa är iof också det, när jag tänker efter så är nog de flesta i min omgivning det, TACK FÖR DET :D

För ett tag sedan så blev jag attackerad av Snaps när jag åt glass (ursäkta mina kläder, jag hade just tränat och jag frös om halsen x))

image49

Vad gör man inte för lite glass?

Det märks att han tycker att det är skönt att vara hemma, för båda Snaps och jag blir liksom lugna i kroppen och själen. Han trivs väldigt bra i T men hemma är ju alltid hemma.
Det är som att när vi är i T så är vi inte så tighta och bundis som vi brukar vara för då är det så mycket människor runt omkring oss hela tiden så jag antar att båda blir lite annorlunda förhållandevis men däremot när vi kommer hem så är vi tightare än vi va när vi åkte! Det är konstigt..


NU SKA JAG SOVA!
Tycker inte du att det är irriterande när du (om du har bogg) har suttit och skrivit ett blogg inlägg väldigt länge och sen när du väl ska publicera det så loggas du ut! Det är ju i och för sig bara att kopiera det du har skrivit men om man glömmer det då? :( Ett av alla vardagsproblem..

Godnattsi!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jo, det tycker jag är ooootrooligt irriterande! Jag hade skrivit ett väldigt trevligt ( i mitt tycke)inlägg på min blogg häromveckan, och när jag skulle spara ner det så var jag utloggad och allt försvann! Sen dess har jag inte skrivit alls. Vet inte om jag orkar...:-(
Sur

2008-04-19 @ 21:26:14
Postat av: Guess

Känns ju minst sagt som ett i-landsproblem......bra skrivet, båda två!

2008-04-19 @ 22:07:35
Postat av: annaz

jag är fan alltid glad :D;
ÄLSKAR JOSEFINE =)

2008-04-22 @ 20:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback