10 timmars sömn..

..och inte piggare för det!
JOBBIGT! 

Är ledig from school today pga jag vet inte men skolan har just nu brist på saker att göra för oss så det blev en ledig dag :D

Somnade halv två gick upp kvart i tolv, inte illa pinkat. Tog en sväng med mopeden min och handlade mat. Jag är förbluffad!
En herrgårdsost kostar 99 KRONOR!!! Rena rama rånet. Jag handlade allt som stod på mammas fina lista men jag hade bara 200 spänn och när jag kommer fram till kassan så låg priset för varorna på 330, hmm tänkte jag. Springnota? Ta bort varor eller bara le och säga att jag kommer förbi med pengar senare? Jag tog bort några varor därmed rök osten.. 

Nu ska jag skriva ett religionsarbete. KUL. 

Enligt modette.se så är Alexandra och Theodora Richards dagens "stilikoner", bör man känna till dem? 

Dagens-stilikoner--Alexandra-och-Theodora-Richards.jpg


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var inte meningen...men 99 kr för en ost!? Otroligt, en vanlig Herrgård...



2008-12-16 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback