Årets julklapp??

Hur kan man veta vad som ska bli årets julklapp? Det kan man ju inte! Julen måste ju vara slut innan man kan avgöra det. Vissa säger nu att "Smartbox" kommer bli årets julklapp medans andra säger att Minidatorn kommer bli årets julklapp. 


 Menmen de får väl tro vad de vill, jag tror att kläder eller leksaker till småbarn kommer bli årets julklapp. Så måste/borde det ju faktiskt vara. Det köps väl ändå som mest kläder och leksaker runt jul? Men detta kan ingen veta om det blir årets julklapp eller ej för ingen har riktig koll på hur mycket som säljs av de ovanstående nämnda sakerna. 

Jag är trött och har ingen energi där av det ganska så ointressanta inlägget. 

By the way! Jag fick MVG+ på mitt engelska prov, charachter analysis av Goodnight mister Tom! Wihooooo :D Min lärare skrev: Amazing, Fantastic work Josefine!!!
Kan det bli bättre? 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, goodnight mr tom är sååå sorglig! om det är om den där pojken som hade en konstig mamma och inte kunde läsa? :p

Postat av: Gen O

Grattis, gums!!!!!

2008-12-01 @ 23:11:02
Postat av: Jessica

Grattis Joss! BRA gjort! :D

2008-12-02 @ 10:10:35
URL: http://jesma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback