HELLO WORLD

Helgen var toppen! Käkade god kidnappningsmiddag på Kol och Kox med familjen och Lotta fast Lotta du ingår iof i familjen! I lördags så var jag i stan med syskonen och Zeb. Jag fick i födelsedagspresent av Lotta, syrran och brorsan att få en heldag på staden:) Av sis så fick jag en snabb manikyr på FACE + två par fingervantar :D Av brorsan så ficka jag en jättefin tröja från Topshop och av Zeb så fick jag tillbaka min älskade iPhone, nyhackad och klar :D TACKTACKTACK! 
Av Lottapotta så fick jag en heldags på stan och en massa pengar + en tröja! Wey, tack allihopa för en underbar vecka :D:D 

Idag har jag varit på intervjuer med ett antal tidningar och nu är Mika här. Vi har käkat på EAST på Stureplan, det var asgott! Nu sitter vi och pratar. 
Är trött som en jag vet inte vad.. Jacob och Snaps har inte kommit hem än men de lär väl dyka upp snart.

See ya.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Frökenfräken! Frågade du vilket nummer du är med i?? :D måste ju köpa ALLA! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback