Livet som femton

Nu är jag femton! Idag fick jag en moped Piaggio Zip, jag gjorde eu-moped teoriprovet idag och jag klarade det! TACKTACKTACK MOR OCH FAR FÖR MOPEDEN! :D Tack mormor och morfar, farmor och farfar för min nya Pocket cam Creative :D SUPER! 

Utvärdering av livet vid femton: 

Familj: 
Jag tror (läs vet) att jag har den bästa familjen i hela världen. Många säger det men jag har det faktiskt. I just love them! Hade jag gått till en loppmarknad där man kunde köpa familjemedlemmar så vet jag faktiskt inte om jag hade valt dem om man tänker på utseendet., hihi. Skämt å sido jag har väl nog faktiskt en av de mest good looking familys i här där jag bor. 
Tack för att ni finns och tack för en jättegreat födelsedag! Syrran jag saknade dig:( I'm longing for friday! 

Vänner: 
Ja vad ska man säga? Bättre går det väl inte att hitta.

Hund: 
Snaps, you're my man! 

Livet:
Vågar man säga att allt är hur bra som helst just nu eller kommer himmelen rasa ned på mig i morgon då? 


Nu ska jag slagga och snart har jag varit femton i elva timmar, inte lång tid kvar innan förarbeviset kommer :D

Grymt skön låt.  http://www.youtube.com/watch?v=Mdt4x_Ok9MQ

Kommentarer
Postat av: Mum

Gissa vad som kom i ögonvrån...:-)Puss

2008-12-05 @ 11:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback