MOPEEEEED

Wey :D Den är grym min lilla (och med betoning på lilla för den är verkligen jätteliten) Piaggio Zip och den går väldigt bra! 
Det är stört kul att köra moped!! 

Nu ska jag på födelsedagsmiddag med familyn <3! Jessica kom precis hem från Lkp så nu lär vi väl snart dra. Vi har en tradition i familjen som lyder så här: 
När ett barn i familjen fyller 15 år så kidnappar man barnet och käkar middag någonstans i staden där barnet också får sitt första kontantkort :D JIPPIE!! :D:D

Jag är helt slut i huvudet efter den här veckan. Det har i princip pirrat i min mage varje dag för först så var jag nervös och glad inför födelsedagen och moppe och sen efter födelsedagen så har jag varit glad och nervös för att köra moppen och tro mig det tar energi.. 

Ska sova en kvart nu innan vi taggaaaar! 
Jag längtar. 

pouss

Kommentarer
Postat av: Polisen

Hmm, vi ber Er infinna Er 0830 måndag morgon för genomgång av Ert uppenbara, och via Er blogg bevisade, olovliga körning av fordon av märke Piaggio Zip. Ni återfinner ungdomsroteln strax till höger när Ni kommit in på Polisstationen i Täby Centrum. Fråga efter poliskommissiarie Bert Nilsson i receptionen.



Vid ev frågor hänvisas Ni till Britt-Marie Axelsson på telefon 08 - 546 383 00.



Med vänlig hälsning (trots allt),

Polisen i Roslagen

2008-12-06 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback