The countdown is on..

Nu börjar nedräkningen! Om 1h och 25 min är den dagen jag fyller 15 :) Jippie! Mamma säger att jag måste dismissa ut ur köket för ibland har jag inte med saker att göra säger hon.. hmm undrar vad det kan betyda? 

Turturtur!!! I morse så skulle jag cykla iväg till skolan men jag insåg att min cykel var låst och nyckeln var no where to be found.. jag blev lite <      > irriterad. Jag sprang iväg till centrum och hann precis med bussen vilket jag tycker är ganska fantastiskt eftersom att jag inte hade en aning om när den gick men där kom den inrullandes som på beställning.. :) Efter mycket letande utan resultat så hittade mor min den NU :D WIHO! Hon hittade också ett presentkort på Gina Tricot som jag fick förra julen på 300 kr!. Lyckan är total, vad skulle man göra utan en moder? 


Godnatt, nästa gång jag hör av mig är jag 15 bast och stooooor!

<                                                                                                                                                                                      >

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lilla plutten, inte särskilt stor! ;) större än idag iofs :P gonatt på dig!

Postat av: Mor

Leta det kan ingen annan i familjen... :-) Puss

2008-12-03 @ 09:54:57
URL: http://evam.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis ! :D

2008-12-03 @ 18:57:58
URL: http://missmarsian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback