wawawiiiiiiiiwaaaaaa

Jahadö då har en annan helg passerat förbi i ilfart. 

Det var en rätt nice helg chillade, softade, cruisade you name it liksom, skämt å sido. 

Hade fest i helgen på lördageeen, det var väldigt roligt =) Kom lagom många och vi slapp de som oftast kommer och förstör fester. Brorsan med vänner var där också så om det skulle ha hänt något så skulle det ha varit lugnt! Tack för helgen bror.

VÄRDELÖS vecka i skolan. Vi har ju inget att göra! Varför kan vi inte få lov imorgon?! Betygen sätts ju idag anyway, dumma svenska lag. 

Var i stallet med mor och hund förut. Sprang intervaller men det kändes som att jag fick 70 knivar nedstuckna i halsen för att det var så kallt och jag är förkyld. 
Är ledig imorgooon :D:D WIHO!! Fast då måste jag göra ett religionsarbete som jag skulle ha gjort när jag var i Trollhättan men jag orkade inte det då, eller hann inte, så jag får göra det nu istället. 

Upptäckte just nu medan jag skriver att jag skriver utan att titta på tangenterna, LÄCKERT!! 

Usch, nu är Pernilla Wahlgren på Nutrisse reklamen. Hon ser fan helt galen ut! No offence mot henne som person men den där reklamen tar ju priset.. 


Ska sova nu! Förresten, hur tycker du att min design blev? Riktigt tråkig jag vet men jag är inte helt haj på HTML-koderna än.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback