WONDERFULWONDERFUL

Jag blir farligt hemmastad här i Östersund hos farmor och farfar. Stämningen är ljuvlig (oftast) och snön är underbar!! Vi har åkt väldigt mycket längdskidor, urkul! Saknar dock mina vänner. Det är konstigt att umgås 100% varje dag och sedan helt plötsligt ses man inte mer. Strange.. Jessica laddade ner ett spel på sin iPhone som heter Lexitron så nu är jag far och Jessica som besatta. Vem vinner i slutändan? Jag blev dock lite ledsen för jag insåg att det gick inte att ladda ner det spelet på min iPhone. DÅLIGT! 

Nu ska jag och några fler familjemedlemmar ut med vovsen. 

Farmor lagar underbart god mat. En nobelmiddag varenda dag är inte helt fel. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi måste träffas någon dag innan lovet är slut också! :D

Åhhh har du en iPhone? jag vill också haa! men bara för det finns ett spel som man kan spela munspel på mobilen med typ haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback