KONTAKTANNONS Hunden Snaps dagbok. Part 7

TJAVOFF!
Alla glada spralliga löpande tikar där ute!
Jag är en (vill gärna se mig som en) ungkarl på 7 år. Jag är en DASCHUND (tax) och som ni alla vet så är vi i denna ras underbart trevliga och sköna (?) fast jag är då BÄST. Du får gärna Voffa en ljudvåg när du har tid, men det är ju förstås först i kvarn som gäller. Du kan vara blond, brunette, blue merle, prickig, grön, rosa (om du är pudel), eftersom att jag är lite utav en Voffist så klarar jag inte av er stora svarta labradorer eller Rottweiler tikar men ta det lugnt ni hittar nog den rätta för eller senare! Du ska helst inte vara en Grand Danois eller ens över 50 cm i mankhöjd men är du singel så WHY NOT?!

Som sagt voffa en ljudvåg eller kissa på marken. I´ll be there, I'm everywhere.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback