MOVIESTAR NÄSTA?

Tjabba, nu är det Jossan som snackar, inte Snaps.

Jo det är så här va att man kanske blir filmstjärna! Jag säger inte till vilken film men det kommer i nästa inlägg (tror jag). Jag har varit på en audition och två andra provfilmningar.
Idag var jag på en provfilmning och jag fick hipp som happ lära mig 3 nya scenersom innehöll olika repliker. Det var kul men nu är jag sjukt trött! Man måste koncentrera sig hela tiden utan att garva (och tro mig det är svårt att inte garva när man är mig, om min svenska är dålig när jag skriver detta så beror det på att jag är trött!) men annars var det roligt. Nu ska jag ut och springa en kort sväng.

Ha det bra

Du kan få autograf någon annan gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback