ÖSTERRIKE

TjaTja.

Nu befinner sig jag min mor & far och syster in AUSTRIA! Det har varit strålande sol varje dag sen i söndags och termometern har visat 30 grader (?) i solen! Det är bra skid¨kning på morgnarna men sen blir det smörigt.

Idag är det mulet och grått. Jag hostar och har astma, pappahar ont i sitt knä så han får inte åka skidor på hela veckan :'(


JESSICA SAKNAR DIG ZEBASTIAN, så med mina hostattacker i natt och med längtan efter dig så ligger hon helt död på sin säng för att hon knappt har sovit något!
Menmen, jag tror ni klarar er :) Jag menar, Jessi har ju trots allt mig och du har ju Jonas (?).

Det finns en underbar pool på detta hotel.

Igår åkte jag skidor med min kamera i en väska på ryggen och eftersom att min kamera är en sådan proffsig en ( EOS 400D) så väger den lite och i och med det så blev min rygg typ överansträngd så jag kunde knappt åka =(


 image36

Syster min

image37

Erkänn att denna bild blev BALL? :)

image38

NICE :D

image39

joss och mor

image40

PAPI :D




Kommentarer
Postat av: mikaela

guu vad härligt det ser ut. faan vilken skön skidåkning det verkar vara, man är bara så aviss. men det är synd om er med skadorna och längtan efter alla, men jag hälsar så gott till alla från lilla mig :D

2008-02-28 @ 12:11:19
Postat av: Eva

Ja, kan man ha det bättre? Sommarvärme i Alperna! Det är helt märkligt underbart och vackert! Även om värmen gör att när det är nederbörd så blir det regn och inte snö....trist för dem som kommer nästa vecka, då är det inte mkt snö kvar.

Puss

2008-02-29 @ 09:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback