Hunden Snaps dagbok. Part 8

Idag var det en bra dag tycker jag!

Jag fick ingen promenad försän sent på efter middagen. Men på morgonen vid 12 (som är morgon enligt Jossan) så kom Jossan ut till mig på trädgården i den gassande solen! Hon hade mat på en tallrik och jag fick köttbullar i min skål. Sedan lekte vi och jag var tvungen att sitta ner först och sen sprang hon iväg bara för att jag skulle hitta henne igen, vad var poängen?
Men sen blev det bättre. Jossan tog ut min KORG så att jag fick ligga i den ute i solen! Det var voffunderful!

Jag var på djurkliniken igår och då såg jag en snygg tik hon heter Cassie.
Hon är känd, hon finns på  Dogplan (Stureplan i de två bentas värld). Här kommer en bild på henne:

image47

Vi har mycket gemensamt,som att sniffa varandra i baken lukta på andras skit och annat hundgöra!

Nu ska jag ut och vandra.

Woff,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback