VILA

Hoooola.
Denna vecka slutade vi på torsdagen så nu har jag TRE DAGAR ledigt från filminspelningen!
Idag var jag med E i täbc! Det var roligt :) Shoppade en bikiniöverdel men inte så mycket mer.. :( Jag är sjukt trött, det är väl som mamma säger att jag går och spänner mig under veckorna för att jag måste prestera och när jag kmr hem på helgen kan jag slappna av så då bryter allt ut!
Jag har fått en konstig knöl på halsen, lite creapy när man inte vet vad det är för något! Den är hård och är trycköm men den rör inte på sig när man drar den fram och tillbaka, den känns dit-limmad!

Imorgon blir det chilldag, fast sedan ska jag hem till J!    Det är som jag alltid säger skönt att komma hem igen! Nu är det bara fyra veckor kvar och sedan är allt klart och jag får komma HEEEEM ;D

Nu ska jag slagga! PUUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback