AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH

Dagen idag har varit hur bra som helst, skolan var rolig, mycket skratt osv.. 


MEN ett STORT men.. 
Jag har klantat mig hela dagen.. :
När jag slutade skolan så hittade jag inte min cykelnyckel jag letade och letade.. till slut hittade jag den I cykellåset, cykeln var då olåst. Sedan kom jag hem och såg att jag hade glömt att låsa en av våra dörrar till huset.
Ikväll så gjorde jag mitt största misstag på länge, jag uppdaterade min iPhone.. SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT. Eftersom att den blev köpt i USA så var den amerikansk från början och nu är den det igen fast den var svensk förut. Skjut mig själv.
Meningen var inte alls att jag skulle uppdatera iPhonen utan jag skulle uppdatera iTunes men då var min iPhone inkopplad till iTunes och ja då gick det som det gick..
Bra Jossan 100 poäng.

Ska sova nu och så får jag hoppas att någon vänlig lite mer Ziphone kunnande människa kan hjälpa mig med att låsa upp min phone :( Hjälp någon? Jag har laddat ned Ziphone och så men det funkar inte, bilden som säger att jag ska stoppa in iphone sladden i itunes fortsätter att lysa fast jag har kopplat in den.. 
Help me please :) 

Något positivt är iaf att Linn vars pojkvän bor i USA har köpt och tagit med sig de skor som jag nu så länge har velat ha hit till Sweden :D TACKTACKTACK!
Bild på dem kommer imorgon. 

Nattsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback