Godnatt folket

En toppendag förutom lite tjafs i skolan, men det är förhoppningsvis löst nu! 

Gymmade :O med miksen idag, det var skoj! Det var vi och... 15 grabbar? Inte överdrivet mycket kvinnor men sedan kom det en kvinnlig bodybuilder på 60 bast, då fick jag och Miksen något att jobba för! Eller inte, usch läskigt med fööör mycket muskler.

Jag och Snaps har haft  en lyckad dag med varandra också. Vi har tränat problemlösningar nu på kvällen och han var stööört smart faktiskt, för att vara tax :) 

Ska sova nu och imorgon så ska jag på gymnasiemässan med klassen min samt. ge Felicia hennes present som hon skulle fått när hon fyllde år ( Januari detta år x)) men hon bröt benet och man kan inte vara handikappad när man ska göra detta och sen när Felicias ben var läkt så blev Anna handikappad osv.. men NU ska vi äntligen fira henne :) Skriver imorgon vad vi gjorde. 


Godnaaaaatt! Har laddat över alla bilder (ca 20.000) till min nya Mac nu så nu kan jag lägga ut bilder på bloggen igen :D Wey!


kk

Snaps simtränade för ett bra tag sedan! Det blev rätt panikartat ett tag för han hatar vatten men jag som älskar honom så mycket, mohaha, tyckte pront att han skulle simma men tillslut gick det riktigt bra och han fattade liksom hur man skulle göra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback