haha

Jo min pluggdag blev ju till ett skämt, är så jäkla omotiverad på helger!!
Menmen det är bara att ta sig i kragen nu i veckan och inte falla ned i soffhörnets lockande former :) 

Ska sova nu hade jag tänkt. 
VAd är det som är så lockande med internet egentligen? Är det för att det är typ en ny värld som hela tiden blir påbyggd och större för var sekund som går? Det finns inga gränser och det finns saker som är outforskade för en själv hela tiden? Jag vet inte.. men förmodligen är det något sådant :) 



Jag vill ha lockigt håååår! Har satt i papiljotter i mitt hår för första gången i mitt liv haha x) Känner mig som en 90-åring,, ska man sova med dem eller hur funkar det egentligen? 


Apropå ingenting alls så mår Snaps lite bättre tror jag och han är mycket piggare!! Han käkade en stor portion med torrfoder, ris och gräddsås, slurp sa det och allt var borta. Jag skulle också vara lite småhungrig om jag inte hade käkat på två dagar! 

dd 
Slaaaappisar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback