Hi MacBook

Wow. 
En sådan känsla. 
En MacBook. 

Idag införskaffade jag mig en MacBook :O :D:D:D Jag är helt överlycklig, den fyller alla funktioner som en dator ska uppfylla. Man kan göra egna låtar, fixa med själv-inspelade filmer, fixa med foton.. you name it! 

Har gett mig den på att som Andra världskriget bok i ämnet Svenska i skolan så ska jag läsa en 700 sidor tjock bok vars namn är: HITLER. 
Jag gick in i vårt lilla mini-bibliotek hemma och letade efter någon vettig bok till ämnet och såg med stora bokstäver hans namn, vad kan vara mer passande tänkte jag.. 

100 sidor/dag måste jag läsa för att hinna med till nästa måndag.. puuh.. det kommer att bli svettigt!

Har inte vågat ge mig in på denna dators alla funktioner än för då vet jag att jag blir kvar hela natten! 

Dags att börja nu. 

See you soon!

Japp sis, ska skicka en wishlist till dig om du skickar en till mig :) 

Kommentarer
Postat av: anna

AVIS**** !! :D grattis !! <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback