I feel good, and I know that I should

Hooked on a feelin lalalalala I'm hooked on a feeling shalalalalaaaaaa..

HAPPINESS!

Ja dessa två sångtexter beskriver väl ganska så bra hur jag känner mig just nu :D:D 
Jag har haft en toppenkväll! Jag blev kidnappad klockan fem av min pappa och han körde mig någonstans, jag hade ögonbindel på mig. Jag går in i ett hus, tar av mig bindeln och då var jag hemma hos Miksen och där var en del andra brudar också! Jag fyller år på onsdag så jag fick ett tidigt grymt födelsedagsfirande.
Tack för det, det var grrrrrrrymt. 

Vi käkade god mat och åt i princip från klockan 17.00-00.00.. Det kom förbi ett gäng grabbar som är riktigt schysta så dem hängde vi med ett tag men sen taggade dem hem och kvar var vi bruds! Så vi satt och snackade och hade det bara allmänt kul :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback