Island

Läste just i tidningen att Island får ett lång på 11 miljarder dollar.. trist att det skulle gå så långt.

ff
Gullfoss - Island 

Jag gymmade idag. Gick upp kvart i tio träningen började 10.. men jag fick skjuts av pappa så jag kom dit rätt snabbt ändå:) Sedan tog jag en lång promenix med Snaps och Sally. Snaps jagade rådjur och jag och Sally jagade Snaps. Puh, ska sluta ha honom lös nu när det är snö. Han blir så spattig då!  Borde ha pluggat idag men pluggdagen får bli imorgon istället. 
Varför är det så svårt att sätta sig och plugga? Är det tristessen, svårighetsgraden eller bara ens dumhuvud till huvud som sätter in? Jag vet inte. Men kul är det inte iaf! 

Har NO, matte och engelska prov nästa vecka plus 2 svenska inlämningsuppgifter och en utläst bok som allt ska vara klart till nästa vecka.  Hjärnan kommer gå på högvarv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback