Misses lista

Haha, Misses lista som är ett litet fem minuters program som går direkt efter Greys Anatomy är faktiskt väldigt roligt :) Lagom kort, roligheten dalar aldrig utan det är bara så där lagom mysigt =) 

Jag och Miksen har precis tränat. Vi körde ett boxningspass på övervåningen! Det var roligt och jobbigt, perfekt blandning! Borde läsa min 700 sidor långa HITLER bok som jag valde att läsa på svenskan istället för att sitta här och häcka framför tv:n och datorn.. 

Har ett jobbigt dilemma, ska jag vara med i luciatåget eller inte? Det är ju sista året på hög-mellan-låg stadiet och sedan blir det gymnasiumet så man kanske ska vara med? Men då är frågan om jag orkar gå upp halv sju tre dagar i veckan! Hmm.. 

Ska läsa lite nu,  

Pouss

Kommentarer
Postat av: mams

2008-11-12 @ 22:42:27
Postat av: mams

Sjung Jossan sjung! Vi vill gå på ett Luciatåg till!!! :-)

2008-11-12 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback