RULE OBAMA

....OBAMA RULES THE WORLD!

Congrats my friend!

Grymt lov! Island var toppen geysir var toppen, att rida Islandshäst var toppen, att bada i The Blue Lagoon var toppen, hela resan var great!

Skola har jag haft hela veckan och det har varit askul faktiskt :D

Jag satt och läste Cosmopolitan och går och i deras "hälsa"-sidor så stod det om något som heter Bikram yoga. Då tränar man i ca 40 graders värme. Hey! Tänkte jag, det verkar skoj..
Så jag testade det.
Satte på bastun på 40 graders värme, tränade ca 40 minuter innan jag gick in i bastun och sen tränade jag med träningskläderna där inne.. tänkte köra en kvart (jag vet ingenting om yoga så jag körde mest ett styrkepass) jag kum ut efter en halvtimme.

Jag duschade, efter duschen så såg jag inget på mitt vänstra öga.
What the heck?! Vad hände? Jag såg inget det var helt suddigt. Jag gick och la mig i en halvtimme då var synen normal igen men då tappade jag känseln i min vänstra hand istället och resten av kvällen mådde jag sjukt illa i magen.

Men det sägs ju att när man tränar i värme så sprutar en massa gifter ut ur kroppen så det kanske var det som hände? Jag blev avgiftad helt enkelt och nu mår jag bättre än på länge ;D

tjadå hej

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahhaha, du är galen jossan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback