Trötttrötttrötter

SEEEEEG dag. Alla har hms och pms och jag vet inte vad, alla är så sjukt griniga mot varandra i min klass just  nu. Det kanske beror på detta kompakta mörker och förkylningar.. hms = humörsvängningar
Hoppas att man vänjer sig med allt mörker snart, min hjärna är dock fortfarande kvar i Greklands solljus.. aah längtar tillbaka. 

Skriver labreport och tittar på Grey´s nu, haha Meredith tappade just en njure x) Det skulle vara rätt roligt att spela in tror jag, spela in operationer överhuvudtaget är nog ruskigt roligt, låtsas blod, hjärtan, kött, fläsk och jag vet inte vad! Undra om skådisarna lär sig något om mediciner och sådant på riktigt..? 

Ska pluggera nu! 

ii'
Underbart!


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback