VILKEN HÄRLIG DAG, shalalala shalalala lalalaaaaa

Vi har väl alla sett Pripps blå reklamen? :) En riktigt fin liten trudelutt. 

Det känns dumt att skriva om hur dålig jag har varit på att blogga den här veckan för det har väl vissa redan märkt så det orkar jag inte ödsla tid på. 

Veckan har varit full av skrik & panik för matte och science proven som jag hade på torsdagen. Jag hade proven direkt efter varandra, SNARK. Men efter dem så blev jag som en helt "ny" människa, alla spänningar och knuten i magen släppte. I guess att jag bara var orolig för proven. 

Gymmade idag! Skitskoj :D FAST oj vad jag och Miks var trötta... men man blir ju alltid pigg av lite endorfiner :) 

Pappa fick lite skojdamp på mig nu ikväll och lyfte ned mig från soffan i armar och ben, kastade mig på marken x) och då blev Snaps asglad, jag vet inte vad som hände! Han hoppade på mig och hoppade ned i min famn och han "tassade" på mitt ansikte och var bara allmänt jävla glad! Så nu är vi bästa vänner igen, det har varit lite si och så med vänskapen den här veckan eftersom att jag inte har haft tid med honom... Försökte leka med honom när jag var pluggstressad men det blir aldrig bra och han kände av min sinnesstämning så ingen av oss var särskilt hippa på att leka. Men nu är det nya tag, en  ny vecka snart och inte minst ett till år på nacken! 

Nu ska jag ta mitt pick och pack och gå och lägga mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback