Hejdå Hund

Jahapp, då drog hunden min till L-ping! Det känns jättekonstigt utan honom hemma.. jag märker hur mycket man planerar runt honom. När man ska hinna slänga in en promenad, om han får följa med till Elsa, kan han följa med ut ocvh springa ikväll? Så nu känns det jättetomt utan honom, men så fritt. Fast det är roligare att ha honom hemma även fast det blir friare.

Igår kväll var det softkväll i uthuset, det kom en massa vänner dit. Det var helt okej roligt, blev lite sent bara.

Idag har jag spenderat dagen hos Elsen med Felicia. När Flisan skulle ta sin moppe för att åka hem så insåg hon alldeles försent att hon hade glömt att låsa upp kedjan. Kedjan trasslade sig runt hela däcket. Vi försökte ta bort den men den sitter så gott som fast. =( Stackars Flis!

Är vrålhungrig! Familjen ärpå väg hem nu och middagsfrid maten har fortfarande inte kommit.

Det kan jag tipsa er om:

www.middagsfrid.se

Ett grymt koncept! Gå in och läs vad de gör och du kommer att gilla det. Det är god mat varje dag och det är olika maträtter varje dag och varje vecka. Maten är nyttig och innehåller mycket rotfrukter och annat smått och gott som sägs vara bra för våra kroppar.


MAAAAAAAT!!!

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback