Hello Sunshine

Jag känner mig inte riktigt som en sunshine mitt hår luktar skit, jag har ätit alldeles för mycket om man jämför med hur  mycket jag har rört på mig, jag är blek osv..

Eller vadå hello sunshine? Hej sollys!

MIN DATOR ÄR FRISK :D:D No virus any more! Woho thank´s dad.

Kan inte min syster också följa med till Island? :( En familjeresa, med hela familjen. En sådan har vi inte åkt på på hur många år som helst. Jag är jätteglad för att min bror ville hänga med men mycket vill ha mer och sån är jag.
Kan inte HELA familjen åka? Hund häst och människor! Det vore ju stört kul.. hmm.. är inte Tara en isl.. nej hon är en irländare? Eller hur var det.. glömde bort.. Help me Jess!

Är för övrigt grymt taggad inför morgondagen! Jag har aldrig varit på Island och nu ska vi dit, rida, bada och gå på spa.. Mmmm!

IDag köpte jag ett par finfina dojor på bianco, bilder kommer senare och ett par finfinare benvärmare :D

Ska fixa med bilder nu.

Ha det grymt så hörs vi på måndag! Ta hand om dig. Garnieeeer, höhö. Döda den reklamen!
Min dåliga kvällshumor kom till skott, illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback