How u doin'?

Saknar Friends :( Störtsköna, kul det vore om man själv bor så där när man e grown up!

Jag vill shoppaaa, har nu ett konto på nelly.com och det är stört lockande att gå in och beställa allt där men det är ju mamis kort så.. jag får väl vänta tills jag fyller femton och får ett eget kort :)

Somnade idag igen på eftermiddagen, sov från 6-7.. illa! KOmmer aldrig kunna somna inatt.

Idag var det slapp dag i skolan för vi har utvecklingssamtal hela veckan så jag var/är ledig tisdag och torsdag :D Vi kollade på Schindler's list. 3 timmar lång. Men det var det värt. Fy satan. Hur KAN människor vara så grymma? Jag förstår inte. Än mindre förstår jag nynazisterna, varför vill man döda någon eller några av en viss "ras" överhuvudtaget?
Men de får väl ha sin åsikt om saker och ting så får jag ha min.

Vi jobbar med andra världskriget nu i skolan. Det är intressant som sjutton och det känns som att det är en riktigt viktig del att kunna om vår historia vilket gör det ännu mer intressant.

I över morgon är det Halloween fest för småkidsen på skolan (sexor) och vi nior ska vara "lekledare". Om vi är det får vi pengar till klassresan. Så min klass ska anordna en spökrunda i gympasalen. Det ska bli riiiktigt läskigt, vi ska ställa upp bord i hela salen som utgör gångar och så ska vi hänga lakan överborden så att vi kan springa under borden och på så sätt lyckas skrämma dem snabbare och mer effektivt.



Ska playa med vovven nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback