SJUKER/FRISKER

Jahapp, då var det dags igen, höstfökylningen!
Var hemma både måndag och tisdag denna vecka! ILLA. Trött skoldag idag, Men det ärkonstigt för man orkar alltid vara pigg och social i skolan hur trött man än är men sedan när man kommer hem så slocknar man ju direkt. Slaggade 1½ TIMME, från fem till halv sju :| undrar om jag lyckas somna ikväll?

Skolan är überrolig och jag älskar min klass! Alla är så härliga och glada och alla trivs med varandra, just... life as it should be!

VET DU HUR SUGEN JAG ÄR PÅ ATT SKAFFA EN SÅDAN HÄR? Smuggla hem en en dag, utan att mor eller far min får reda på något, den kan bo i mitt skåp (?) på dagarna.. SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLAAAAAAAAAAA? *puppy-look*

j Pomeranian.

Jag är not så found of small dogs egentligen men dem här verkar ändå verkligen leva upp till STOR HUND I mycket mycket liten förpackning.. men egentligen så består mina hunddrömmar av en hund, Australian Sheperd.. heligt.

Nu ska jag leka med min uttråkade älskade tax och skriva ut papper till en historia om The Great KILLER WHALE.


pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback