Spårlöst försvunnen

Den spårlöst försvunna timmen är nu återfunnen.

Var på fest igår, det spårade. Det blir alltid så i den här älskade kommunen :) Polisen kom :O
Jag och Miks gick hem vid halv ett, när vi kom fram till henne så vred jag tillbaka min telefon klocka en timme och jag blev jätteglad för att då var ju klockan bara halv tolv, vi skulle vara hemma halv ett. :D

På morgonen ville jag åka hem tidigt för att min älskade vovve åker till L-ping till min sister medans resten av familjen åker till Island. Jag ställde klockan på halv nio, jag vaknade tio över åtta. Såg att jag hade fått ett sms från pappa 09:27, hur sjutton gick det till? tänkte jag, klockan är ju bara ca 8..
Hmm.. jag gick ner i köket och pratade med miksens mamma och hon lät förvånad över att miksen fortfarande sov vilket var lite märkligt eftersom att som sagt klockan vara bara åtta.

Jag frågade hennes mor vad klockan egentligen var och hon svarade halv tio.. Whaaaat? :O

Min kära iphone hade alltså ändrat till vintertid själv men det fattade inte jag så jag vred tillbaka den en timme till och tjänade på så sätt två timmar, ibland är dum smart. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback