TRÖTTER

Just nu är jag Trötter bland Dvärgarna, jag är så trött så jag kommer inte ens ihåg om det finns en dvärg i snövit som heter Trötter?
Aja..

Veckan har varit bra, GRYMT mycket plugg bara och som vanligt gör jag allt i sista sekunden och sitter uppe hela nätterna. Men nästa vecka är det prao och jag ska få umgås med underbara hundar varenda dag :D Wonderful!

SKa sovalite nu, gå ut med Snapsi och sedan simma med miksen =)

Gudmor Lotta var här söndag -tisdag eftersom att alla förutom jag i familjen stack till Prag med företaget cint.com.. utmobbad blev jag.. men det finns inget ont som inte har något gott med sig för jag fick ju vara med Lotta och Sally :D Det var riktigt roligt och jag fick en massa kläder av Lottpott, TACK!

Puösspuöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback