En förlorad värld

Har just varit och sett; En förlorad värld.
En grymt fin film, riktigt snygg filmad, bra skådespelare och en fin historia.
Jag Jessica och pappa käkade middag på KB. Det var gryyyyyyyyyyymt gott! Fick TVÅ stora entrecotés, heaven..

Idag var jag och såg på min über-duktiga vän Anna som tävlade i Disco dans och i streetdance. Du är grym Änna :D Fick rysningar i hela kroppen när hon började sitt Streetdance nummer som hon improviserade ihop på plats (!)

Veckan har varit bra i allmänhet. Träningen i torsdags gick as bra och njutningen med löpning entrade min hjärna igen och nu är det roligt igen =D Prov har jag haft, hoppas de gick bra :)

Jag vill lära mig att prata ett annat språk än svenska och engelska, typ.. latin eller kanske kinesiska? Latin vore asballt att kunna ju!

Nu ska jag gosa med vovven min.

howdie.

Kommentarer
Postat av: Anna

tack jossan ! =), <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback