FY

Fy på mig, borde gå och sova men icke.

Idag har varit en alldeles utomordentlig dag! Skolan var asskoj, inget bråk, inget tjafs, bara glada miner :D
Jag gick och tränade efter skolan, det gick bra! Nu börjar det äntligen kännas som att jag börjar komma igång med löpningen och friidrotten igen, hur kul som helst. På träningen idag sprang vi intervaller:

200m V4min 200m V4min 150m V4min 100m S.V7min 150m V3min 100m V3min 100m V3min 60m SLUT

Asjobbigt men underbart ändå :) Och stackars Miks som har skadat sin fot får bara springa runt på stavhoppsmattan och göra skipping hela träningen i intervaller! x)

My very good friend Anna is a babysitter och de föräldrar vars barn hon "vakrtar" råkar ha goda kontakter med ett smink bolag och nu får Anna en väldans massa smink av dem och nu har hon lovat oss brudar att få lite :D TACK ANNA!

GodnatT!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha fan vad roligt att hörra att du ska börja blogga ständigt ;D undra hur långt det håller (a)





ooch en massa smink ska ju joss få! <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback