Hallelujah Jesus Christ..

..vilken toppen dag jag har haft! :D Dagen började excellent med att komma försent, som vanligt..
Skolan var riktigt rolig och alla brudar var sams förutom lite på morgonen, men bråk förstärker ju vänskapen?
 
Vi roade oss igenom dagen med att dra upp varandras tunikor och försöka få den andra att blotta sig (vi har tights på oss)! Det är en ganska rolig så kallad lek :) Jag äger på den, kommer alltid smygandes i sista sekund och anfaller när man som minst anar det, hihi. Jag vet att mina vänner som läser det här kommer inte hålla med eftersom att alla anser att just de är bäst på att skämma ut människor.

Sedan stack jag Elsa och Felic hem till mig för att ringa Kolmården och fråga om man fick proa där, svaret blev: 'Nej det går inte, vi lägger alla resurser på de som går Djurvårdarlinjen.' Vilket lät riktigt rimligt! Det kan ju jag ha användning av när jag ska bli djurvårdare!
Sedan stack F och det blev jag och Elsa. Vi skulle plugga Science men det sket sig, vi hade damp och bara hoppade runt och vi fastnade av någon anledning i datarummet och sjöng ur sångböckerna (tur att ni inte var där).
Vi hade sjuuuuuukt kul och vi garvade tills vi dog, nästan.

Sedan stack vi på dans och det gick förvånansvärt bra :D Jag kan ju faktiskt lära mig att dansa trots allt!

Nu har jag mailat Skansens olika arbetare för att försöka få en intervju till min uppgift i svenska: Mitt drömjobb. Det vill säga : Veterinär och djurvårdare.

Nu ska jag hjälpa Mamsi och Brorsan med mat från MIDDAGSFRID.

Howdi.

Kommentarer
Postat av: Anna

som sagt så äger jag allihopa på att skämma ut brudarna (a) <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback