HUNDSJUKDOM?! HJÄLP.

Min älskling, Snaps, min hund. Han är sjuk.
Jag förstår inte vad som är felet. Han bara ligger ner, han vill inte gå ut frivilligt, han dricker inte och han är bara trött hela tiden.
Känner någon igen symptomen? Borrelia? Jag vet inte.
Alllt jag vill är att han ska bli sig själv igen
.

Idag skulle jag och M gå ut med honom men han vägrade. Jag bestämde mig för att på något sätt så ska han slippa att bara vara i huset så jag hämtade en barnvagn och satte honom i den. Tro det eller ej så lade han sig ned i den och slappnade av, doftade, satt och tittade på naturen och bara njöt verkade det som.
Ungefär var 5 min försökte jag att lyfta  upp honom ur  vagnen men han morrade bara och gjorde sig så tung som möjligt, allt för att slippa gå.
När han hade suttit i vagnen i 20 min så lyfte jag ur honom och släppte ner honom på marken och då gick han hem, utan sin vanliga glada energi. Han har liksom tappat glimten i sina ögon.
Vi ska vänta tills på fredag och se om han blir bättre, om inte så ska vi åka till veterinären.

Tacksam för svar!

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback