Morföräldrar!

Haha, ja vad ska man säga. Det är allt härligt att ha en mormor en morfar en farmor och en farfar.

Mormor och morfar var hos oss i helgen och det var roligt och kul att träffa dem igen.

Här kommer några små "vitsar" från mormor och morfar:

Mormor: (Jag hade en hyfsat lång kjol för att vara mig!)
'Ja, Jossan har ju en sådan där Musikanten kjol!'
Musikanten kjol tänkte jag? Efter många om och men kom vi fram till att jag hade en Mus i Kanten kjol! Vilket jag tyckte var stöört fyndigt :D


Morfar:
Min kusins mamma jobbar som massör och en dag så var hon hemma hos mormor och morfar och masserade mormor. Mormor pratade på glatt som vanligt medans min kusins mamma masserade henne på låren eller någonstans men så plötsligt blev det tyst. Då sa morfar: Jaså är det där stämbanden sitter?!

Också en klockren kommentar! Tacka vet jag mor och far föräldrar!




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ikväll så lekte jag och tränade med Snaps och det gick super! Han är piggare än han har varit på länge, undrar om han har gått och dragit på Anaplasma länge..
Smart har han blivit också! Vi lekte med hans mentalövning-leksak från Nina Ottosson:

j
Han tyckte att det var stört roligt eftersom att han nu efter ca 3 år har fattat kopplingen till godiset och de lösa träbitarna! Tack Nina :)
www.nina-ottosson.com


Efter en god middag från middagsfrid (?) så ska jag äntligen slagga! Pusshej.


Kommentarer
Postat av: felicia

Hej, ville bara berätta att jag tänkte köpa en precis likadan till texas xD <3

2008-12-26 @ 00:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback