På ALLVAR

Nej nu jävlar är det dags att börja blogga på riktigt igen, jag har fått klagomål från en viss ZN som tycker att jag och min mor är dåliga bloggare som bara skriver någon gång i halvåret sådär. Det jobbiga är att han har rätt också!

Nu har jag sett filmen som jag är med i. Det var läskigt. Jag har sett den ca 5 gånger redan eftersom att diverse vänner och familj ville se den. Jag kan inte säga huruvida jag tycker att filmen är bra eller inte eftersom att jag är med i varenda scen, jag kan bara säga att jag är nöjd med min insats och jag tycker att de andra skådisarna är hur duktiga som helst!

Skolan har börjat igen och det är roligt, faktiskt mycket roligare än att bara gå hemma och drälla runt.

I fredags var jag och mina "Mannar" på Hard Rock Café för att fira J's femtonårsdag (hon fyllde i Mars, men jag och Miks är inteså bra så det blev som det blev) och allting var väldigt lyckat och roligt!

Nu ska jag gå ut och powerwalka med Snappelito =D Han och jag har mest sovit idag och varit i centrum lite.

Imorgon fyller min älskade far år och min älskade vän Lina år!
Jag och mina vänner har några riktigt Evil-plans för Lina som blir 15 år, mohaha, kommer med mer detaljer om det efter att hon har fått sin present!

JAg längtar sjuuuuuuuukt mycket tills jag får min moppe =D! Det ska blir så härligt att bara kunna sätta sig på moppen och sen tuffa iväg dit man vill åka och slippa kolla busstider och sådant tjafs! Som igår när vi spelade Wii. hela familjen nästan, så behövde vi batterier till kontrollerna men då hade alla druckit så ingen kunde åka iväg och köpa, hur bra hade det inte varit med en moppe då?!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback