PLUGGSTRESS

Jag orkar inte! Tre veckor in på terminen och jag har redan plugg ångest, inte bra..
Har suttit sedan klockan fem med: THE PROPERTIES OF WATER. Har science prov imorgon, men nu har jag grepp om det så jag HOPPAS att mina små sötnosar till hjärnceller inte sviker mig imorgon utan att det faktiskt går bra på provet :)

Dagen var bra, fast jag fick feta huvudvär´ken på eftermiddagen så det var mindre bra!

Den här datorn är fan stört seeeeeg, irriterande, bokstäverna kommer upp på skärmen några millisekunder efter att man har skrivit dem!

Ingen bra blogg dag idag, lika bra att jag går och sussar och sover bort all stress.

By the way! JAG VILL TILL AMAZONAS. Det skulle vara det mest spektaktulära, underbara, minnesvärdasom jag någonsin skulle göra i mitt liv, tror jag. Nästa jul pappa? Du sa ju det själv :D? JAg håller på att rita en bild på bilden dår jag ritar Amazonas, ett vattenfall, djur, regnåbåge och sen jag mitt ibland allt det vilda, en dröm helt enkelt.
Rasmus, den jäveln i min klass ska dit i jul :( Måste han ta med sig packning? JAG KAN VARA HANS PACKNING! Ett antal kilos övervikt dock... men det kan jag paya (A)
GODNATT! :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill meeeeed!

2008-09-24 @ 00:33:23
Postat av: Mams

Hoppas provet gick bra och att det går bra idag med! Så du tycker kanarieöarna är lite beige?...:-)

2008-09-26 @ 11:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback