TREVLIG KVÄLL!

HAHA den här helgen var ju typ största skämtet! Jag har i princip inte gjort någonting! Men det är skönt det!

Snappelin mår bättre :D Nu är han piggare än någonsin. Skäller och har sig.

Idag var jag med Felicia, det var mys! Jag bakade kanelbullar idag, hemkunskapsläxa, de blev goooda! Mer klet i mitten behöver jag..

Ikväll ska jag kolla på HÅL I VÄGGEN och se om det är värt att ödsla 30 minuter av mitt liv på.
Det är sjukt egentligen. Vi ägnar ungefär halva livet åt att sova, en stor del av livet på dass, alla numera Hi-Tech människor ägnar minst 1-3 h om dagen av livet åt internet! Tål att tänkas på när man har suttit och kollat på dumburken i en timme eller surfat på datorn i en timme. Vad ska man göra annars då? Skriva ner sina dagar i böcker, så att man kan läsa vad man gjorde när man blir äldre, skriva ner tankar om världen! Det försöker jag faktiskt att göra men jag säger istället: "Jag har inte tid". HA! Du har inte tid att skriva i en bok i 30 min men du har tid att sitta på en stol och titta på olika människor på Facebook t.ex i 3h.. ajaj inte bra Joss, skärpning!

Med det nedsrkivet ska jag nu läsa historia och lära mig om Förr i tiden!

Puss hej.


Sex saker i golf som kan misstolkas

  1. Titta vilken stor putter han har.
  2. Jäklar, mitt skaft är böjt.
  3. Efter arton hål kan jag knappt gå.
  4. Mina händer är så svettiga att jag inte får något bra grepp.
  5. Vänta, jag måste tvätta mina bollar.
  6. Fan, jag missade hålet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback