WOOOHOOOOW

Tjenna länna!

Helgen har varit fett bra förutom att jag och Pälsen har varit tvungna att gå upp vid HALV åtta både lördag och söndag för att vi har haft moppekurs.. höll på att nicka till hela tiden men jag lyckades hålla mig vaken efter många om och men!

Igår var det en stöööört bra kväll. Jag och några vänner firade Lina. Kvällen började med en kidnappning och slutade med tårtkrig och ölspelet!

Idag var jag på moppe kurs, sedan sov jag i två timmar, SÖMNBRIST till tusen har jag haft denna helg. Jag har ju typ gått i skolan i 7 dagar nu i.o.m kursen, I feel for all you guys som blev tvungna att gå på söndags eller helg-skola. Usch FY och blä!

Nu har jag käkat en mumsig pizza, inte tränat för att jag är förkyld :( Pluggat väjningsregler och jag skulle ha pluggat Svenska SO engelska, you name it, men.. som vanligt.. facebook tog över + alla bloggar. Ska plugga lite nu!

Pussen och kramen.

t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback