när jag är 83 år ska jag ha en sportkula

en skön helg med hundkurs, fest och en massa gemenskap! Skaffade ett gymkort idag så nu jäklar ska jag bli fit for fight! 
Min vän Angelica har gett mig en massa skratt genom att lägga ut en video på en skön kille vars namn jag inte kan men ändå, titta på hans videor han vet hur man bjuder på sig själv!

Snaps var för övrigt GRYM på hundkursen. Snaps är vääldigt fientlig mot hanhundar och vissa raser,  framförallt svarta hundar och över huvud taget stora hundar så vi hade tur när det var 4 stora svarta hundar där varav en var en labrador hanne och en stor schäfer. :) 

I fredags kom resultatet från gymnasieintagningen och det gick kanske inte riktigt som jag ville, menmen.. hoppas att jag har lyckats flirta in mig tillräckligt hos lärarna denna termin för att höja betygen i de flesta ämnena!  

http://www.youtube.com/watch?v=hnD3dpL03Sk

den roliga killen :) helt whicked.

dw

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hello! Vann gjorde vi inte, men KUL va det!! :D Var kom du in någonstans då? Kan ju inte bara skriva sådär kryptiskt ju!



Puss!

Postat av: Angelica

Han är så sjukt rolig! Och erkänn att han är typ en yngre kopia av Björn G ? :o

2009-04-21 @ 19:42:26
URL: http://missmarsian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback