spanska

pluggar järnet inför provet imorgon.. måste kunna alldeles för mycket!! utvecklingssamtalet gick bra, jag är inte alltför dålig!

jag och E gymmade med grabbarna igår så nu är vi biffar!! jag tog 30 i bänkpress och 95 i benpress, viktigt!

insåg idag att det är bara typ två månader kvar innan skolan börjar.. började nästan gråta på utvecklingssamtalet när vi pratade om det.. don't wanna leave my pals :( 
men vi har ju en hel sommar kvar iof :D ett sommarlov på 10 veckor känns jättelångt men när det är bara 10 veckor kvar av skolan känns det jättekort.. skumt. 

Acabo de comer = jag har just ätit. 

alla verkar deppade i sådana här svåra tider.. har inte råkat ut för ett enda aprilskämt, förutom diskmaskinen som just nu öppnades av sig själv ^^
 nighty yo!

et
förra året var jag tydligen så här lycklig när det blev sommarlov, nu lär det bli tårar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback